FAQ - OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL
Dette er vores FAQ. Her på siden kan du finde svar på de fleste spørgsmål. Kontakt os endelig, hvis du ikke fandt svar på dit spørgsmål.
E-mail: kundeservice@nanna-xl.dk
Telefon: 65 93 00 00
KØB
Hvordan handler jeg på NANNA XL?
Det er let at handle på NANNA-XL.DK. Når du har fundet de varer, du ønsker, skal du blot tilføje dem til din shopping bag. Her har du mulighed for at se, hvad varen koster, samt hvilken størrelse og farve du har valgt. Du har også mulighed for at gå til og fra din indkøbskurv, indtil du har besluttet, hvad du ønsker at købe. Hvis du vil være helt sikker på at få varen, skal du gennemføre købet, da varen først er reserveret til dig, når købet er afsluttet. Når du er færdig med at shoppe, går du videre til betaling, her skal du vælge betalingsform, fragtform og godkende vores handelsbetingelser. Husk vi betaler fragten, hvis du køber for over DKK 499,-.
Kan jeg bestille via telefon?
Vi kan guide dig gennem en bestilling, men den skal gennemføres med personlige oplysninger, og derfor kan kun du indtaste de oplysninger.
Hvis du er i tvivl, så kan du kontakte kundeservice på 65 93 00 00 eller sende en mail til kundeservice@nanna-xl.dk.
Kan jeg annullere et køb?
Hvis din ordre ikke er ekspederet, kan du nå at annullere eller redigere i din ordre. Du skal kontakte kundeservice, som kan checke ordrens status for dig.
Kan jeg se hvor langt min ordre er?
Når ordren er pakket, vil du modtage et track and trace nummer fra den valgte fragtleverandør. Du kan derfra følge pakken fra vores lager til din dør.
BETALING
Hvilke betalingskort kan jeg betale med?
Du kan betale med følgende betalingskort:
Dankort, VISA/Dankort, VISA, VISA Electron, MasterCard, JCB, American Express, Viabill, FBF, Pluskort og MobilePay.
Er det sikkert at handle på NANNA-XL.DK?
Det er 100% sikkert at handle med kreditkort på vores webshop. Dine kreditkortoplysninger overføres i krypteret form med SSL (Secure Sockets Layer). Det betyder at informationen sendes via en sikker forbindelse, og at dine kortoplysninger ikke kan læses af udenforstående. Det er kun NETS, der kan læse din data. Hverken webshoppen eller andre har mulighed for at læse din data.
Hvornår trækker i pengene på min konto?
Vi hæver først beløbet på dit kort, når varen afsendes.
Kan jeg betale med et gavekort?
Ja, men kun hvis det er et gavekort til vores webshop NANNA-XL.DK. Ved køb af et gavekort vælger du, om gavekortet skal bruges på NANNA-XL.DK eller i vores fysiske butikker. Det er på nuværende tidspunkt desværre ikke muligt, at bruge et gavekort der er købt i vores fysiske butikker på webshoppen eller omvendt.
LEVERING
Hvem leverer I med?
Vi leverer med PostNord og GLS.
Hvad koster det at få leveret min ordre?
Postnord
Levering til PakkeshopPakkeboks
DKK 39,-
Levering til døren
DKK 49,-
GLS
Levering til Pakkeshop
DKK 49,-
Levering til firmaadresse
DKK 55,-
Ordrer over 499,- sendes fragtfrit med Postnord til Pakkeshop/pakkeboks.
Har I gratis levering?
Vi sender fragtfrit, hvis du bor i Danmark og din ordre er over DKK 499,- med Postnord til Pakkeshop/pakkeboks.
Kan jeg ændre leveringsadresse?
Du har mulighed for at ændre i leveringsadressen indtil pakken ekspederes og pakkes. Kontakt straks kundeservice og vi vil se, hvad vi kan gøre.
Hvor lang tid går der før jeg modtager min ordre?
Vi sender pakker alle hverdage og leverer oftest inden for 1-3 hverdage.
Kan jeg selv afhente min ordre?
Desværre, det er ikke muligt at hente din webordre på NANNA-XL.DKs adresse i Odense eller i en af vores fysiske butikker.
Hvad gør jeg hvis jeg har modtaget en forkert pakke?
Hvis du har modtaget en forkert pakke, kontakt da kundeservice, de vil hjælpe dig videre.
Jeg har ikke modtaget min pakke
Når din pakke scannes af det valgte fragtfirma (GLS eller Postnord), modtager du et Track and Trace nummer. Hvis du ikke har modtaget din pakke 3 dage efter, du har lagt ordren, og du endnu ikke har modtaget et Track and Trace nummer, opfordrer vi dig til at kontakte kundeservice, så hjælper vi med at finde din pakke.
Jeg har modtaget en beskadiget pakke
Vi beklager meget, at din pakke er blevet beskadiget under transport. Vi går videre med sagen til det pågældende fragtfirma, og har derfor brug for billeddokumentation. Send dette til kundeservice og vi tager os af sagen.
RETURNERING
Kan jeg fortryde mit køb?
Du har ret til at fortryde dit køb og hermed annullere købsaftalen uanset årsag inden for 14 dage. Når du fortryder et køb, er det hele købet du fortryder.
Har du bestilt flere varer i en ordre, og vi ikke kan levere varerne samtidig, løber fortrydelsesfristen fra du eller en anden person, som du har valgt (dog ikke transportøren) får den sidste vare i fysisk besiddelse. Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen.
Hvis fristen udløber på en helligdag, lørdag, grundlovsdag, juleaftensdag eller nytårsaftensdag forlænges fristen til den følgende hverdag.
Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig vedrørende det fortrudte køb.
Beløbet tilbagebetales uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget købet.
Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt under én ordre.
Bemærk, at du ikke får leveringsomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.
Hvad koster det at returnere min vare?
Hvis du bruger den vedlagte returlabel fratrækker vi 39,- fra det beløb du skal have retur. Dette er blot en service, du er selvfølgelig velkommen til at benytte en anden type fragt. Du skal blot huske at sende retur med omdeling.
Hvad er min returret?
Du har 14 dages fuld returret, gældende fra den dag du modtager din pakke. Det betyder, at du kan bytte varen eller få dine penge retur inden for de første 14 dage. Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse. Udgifter i forbindelse med varens returforsendelse står du selv for, og du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering. Sørg venligst for at dine returvarer er ubrugte og i den originale stand med alle originale mærker. Vi betaler selvfølgelig omkostningerne i forbindelse med returnering, hvis der er fejl på varen, eller hvis der er sket en fejl fra vores side. Husk altid at kontakte kundeservice, inden du sender en vare retur, hvis du oplever en fejl. Hvis du benytter en anden type fragt end den medsendte returlabel, skal du sende retur med den billigst mulig fragt.
Vælger du at bruge vedlagte returlabel, betaler du kun DKK 39,- som fratrækkes din tilbagebetaling.
Hvordan returnerer jeg varer fra NANNA-XL.DK?
Ønsker du at returnere, så følg denne guide.
1. Udfyld den vedlagte returseddel, og giv os besked om de varer du ønsker at returnere, og gerne årsagen dertil. Noter på retursedlen, hvis du har betalt med et gavekort.
2. Pak dine returvarer i forsendelsesposen du modtog dine varer i - brug genluksfunktionen.
3. Sæt den vedlagte returlabel ovenpå den oprindelige label*
4. Aflever pakken ved nærmeste posthus eller postbutik/pakkeshop. **
5. Når vi har registret din pakke, får du dine penge retur kort tid efter. ***
*Dette er blot en service. Den vedlagte returlabel koster DKK 39,- og fratrækkes din tilbagebetaling. Hvis du benytter en anden type fragt, skal du huske at sende retur med omdeling, ellers kan den ikke erstattes, hvis den bliver væk under transporten.
** Husk ikke at aflevere Postnord pakker hos GLS og omvendt. Det er også en god ide at få en kvittering, hvis pakken skulle forsvinde.
*** Du har pengene på dit kort i løbet af 2-30 dage, alt efter hvilket betalingskort du har brugt ved køb af din vare.
Hvor skal jeg sende min vare til, hvis jeg vil returnere den?
Du skal sende din pakke til:
Henning Ibsen A/S / NANNA XL
Wichmandsgade 8
5000 Odense C
Jeg har sendt min vare retur, men kan ikke se, at jeg har modtaget mine penge endnu?
Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har fået varen retur, medmindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.
Du har pengene på dit kort i løbet af 2-30 dage alt efter hvilket betalingskort, du har brugt ved køb af din vare.
Hvad gør jeg hvis jeg har mistet min returlabel?
Du kan kontakte kundeservice@nanna-xl.dk, hvor vi vil hjælpe dig med at få en ny.
Er du ikke tilfreds med dit køb?
Vi ønsker kun glade kunder, og kan derfor kun opfordre dig til at tage kontakt, hvis der er problemer med de varer, du har købt. Kontakt os på kundeservice@nanna-xl.dk
Hvis vi ikke kan finde en løsning, kan du sende en klage til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen (såfremt betingelserne herfor er opfyldt).
Købeloven §72-87 varetager dine interesser som forbruger og kunde. Disse træder naturligvis også i kraft, når du handler hos NANNA-XL.DK.
Læs mere om lovgivningen vedr. e-handel i Danmark på www.forbrug.dk.
BYTTEREGLER
Hvordan bytter jeg til en anden størrelse, farve eller en helt anden vare?
Ønsker du at bytte til en anden størrelse, farve eller en helt anden vare, skal du sende varen retur og lave en ny ordre.
Du kan sende dine returvarer til:
Henning Ibsen A/S / NANNA XL
Wichmandsgade 8
5000 Odense C
Kan jeg bytte i butikkerne?
Du har altid mulighed for at returnere og ombytte de varer, du har købt på webshoppen i en af vores NANNA XL butikker rundt om i landet. Husk blot at medbringe bon.
TILBAGEBETALING
Hvordan modtager jeg min tilbagebetaling?
Vi gennemfører tilbagebetalingen til samme betalingsform, som du har brugt ved den oprindelige transaktion.
Hvis du har fået varen i gave, er det ikke muligt at få tilbagebetalt pengene på eget kort. Pengene vil altid blive returneret til samme kort, som betalingen er lagt med.
Har du købt varen, eller en del af varen med et gavekort, kan disse penge kun blive tilbagebetalt til et gavekort.
Hvis du ved køb gør brug af en rabatkode fordeles rabatten på det antal varer ordren indeholder, og vi tilbagebetaler kun varens aktuelle pris, dvs. værdi af rabatkoder returneres ikke.
Husk at du altid har mulighed for at bytte i vores butikker. Husk at medbringe din bon/ordreseddel.
Tilbagebetaling af et Viabillkøb skal altid ske til webshoppen.
Min tilbagebetaling er ikke korrekt
Har du fået et forkert beløb tilbage, undersøger vi gerne sagen for dig.
Husk, at har du betalt dele af beløbet med et gavekort, vil den del også blive tilbagebetalt til et gavekort.
Er det tilbagebetalte beløb stadig forkert, kan du kontakte os på kundeservice@nanna-xl.dk eller på telefon: 65 93 00 00.
Jeg mangler min tilbagebetaling
Har du ikke modtaget din tilbagebetaling til trods for, at du har fået besked om, at din returpakke skulle være modtaget og behandlet, beklager vi naturligvis mange gange.
Alt efter hvilket kreditkort du bruger ved købet, kan tilbagebetalingen tage tid. Har du brugt MasterCard eller VISA Electron kan det tage op til 30 dage før tilbagebetalingen er tilgængelig.
Husk, at hvis du har brugt et gavekort til dele eller hele beløbet, vil det samme beløb blive tilbagebetalt på et nyt gavekort. Tjek derfor altid om tilbagebetalingen er sket på et gavekort.
Er du i tvivl, er du altid velkommen til at kontakte vores kundeservice på kundeservice@nanna-xl.dk eller på telefon: 65 93 00 00.
REKLAMATION
Hvad er min reklamationsret?
Jf. Købeloven §54, har du altid 2 års reklamation, når du køber en vare. Inden for de første 6 måneder formodes en eventuel fejl, at have været tilstedeværende ved købstidspunktet jf. Købeloven §77, stk. 3. Herefter vurderes reklamationen ud fra almindelig slitage og eventuel forkert brug.
Hvad gør jeg, hvis jeg modtager en vare med fejl og mangler?
Når du handler hos os som forbruger, har du 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Det er et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.
Hvis du ønsker at reklamere over et produkt, så anbefaler vi, at du tager kontakt til kundeservice på telefon: 65 93 00 00.
Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger
Når du returnerer varen, bedes du beskrive problemet så detaljeret som muligt.
Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.
Du kan sende dine reklamationer til:
Henning Ibsen A/S / NANNA XL
Wichmandsgade 8
5000 Odense C.
PRODUKTER
Hvis jeg ønsker mere information om en vare, hvad skal jeg så gøre?
Vi forsøger, at beskrive produkterne på webshoppen på bedst mulig måde. Har du spørgsmål, der kræver en mere uddybende forklaring, er du velkommen til at kontakte os i kundeservice. Vi vil forsøge at hjælpe dig på bedste vis. Kundeservice kan kontaktes på kundeservice@nanna-xl.dk eller på telefon: 65 93 00 00.
Kan i bestille en vare hjem, der ikke er på webshoppen?
Hvis du er interesseret i en vare, der ikke vises online, kan du kontakte kundeservice og høre, om det er muligt at skaffe varen hjem.
Kan jeg købe de samme varer på NANNA-XL.DK og i butikkerne?
NANNA-XL.DK har mange af de samme varer som NANNA XL butikkerne. Webshoppen fungerer dog som en selvstændig butik, så udvalget kan variere, ligesom udvalget er forskelligt fra butik til butik.
Kan I oplyse mig, om en bestemt vare er på lager i en specifik NANNA XL butik?
Desværre. Du skal tage kontakt til den enkelte butik. Find telefonnumre på NANNA XL butikkerne her.
Kan I skaffe en udsolgt vare hjem?
Vores varer er ofte sæsonvarer, og det kan derfor være svært at skaffe en vare hjem igen, når den er udsolgt. Vi har dog enkelte varer, der går igen sæson efter sæson, og disse bliver løbende genbestilt til vores lager. Nogle gange kommer der udsolgte varer retur, og de kommer selvfølgelig online igen. Derfor anbefaler vi, at du holder godt øje med vores hjemmeside, og ellers er du altid velkommen til at kontakte kundeservice, så kan vi se, hvad vi kan gøre.
GAVEKORT
Hvor kan jeg købe et gavekort?
Du kan købe et gavekort i alle NANNA XL butikker og på NANNA-XL.DK.
Bemærk - et gavekort købt i en butik ikke kan bruges online eller omvendt.
Hvor kan jeg bruge mit gavekort?
Det kommer an på, hvad det er købt til. Vi har et som kan bruges i butikkerne og et som kan bruges på webshoppen. Det står i gavekortet om det er til butik eller webshop.
Hvor længe er mit gavekort undervejs?
Vi leverer dit gavekort inden for 1-3 dage.
Hvad er fragtomkostningerne på et gavekort?
Vi ønsker, det skal være noget helt specielt at modtage et gavekort, og her er indpakningen en stor del af oplevelsen. Derfor sender vi dit gavekort i en fin indpakket æske. Det tager lidt ekstra tid 1-3 dage, og koster 39 kr. (uden omdeling) og 55 kr. (med omdeling).
Kan jeg købe et gavekort til en NANNA XL butik online?
Ja, det kan du sagtens. Du skal bare sørge for at vælge butik i dropdown menuen, når du bestiller gavekortet.
Kan et gavekort tankes op?
Vores gavekort er udstedet med en unik kode, og det kan derfor ikke tankes op.
Kan jeg få udbetalt et restbeløb på mit gavekort?
Nej desværre, et gavekort kan ikke udbetales til kontanter.
Kan jeg bruge mit gavekort over flere gange?
Du kan bruge dit gavekort over flere gange, til der ikke er flere penge på kortet. Hvis du vil have oplyst, hvor meget der er tilbage på kortet, kan du ringe til kundeservice eller tjekke saldoen ved at gå til check out og lægge varer i kurven.
Kan jeg annullere købet af et gavekort?
Hvor kan jeg købe et gavekort?
Du kan købe gavekort i vores fysiske butikker og online. Bemærk at gavekort købt i en af vores fysiske butikker kun kan bruges i butik.
Hvad sker der, hvis jeg mister mit gavekort?
NANNA XL er ikke ansvarlig for stjålne, beskadigede eller tabte gavekort.
Hvor kan jeg tjekke saldoen på mit gavekort?
Hvis du vil have oplyst, hvor meget der er tilbage på kortet, kan du ringe til kundeservice eller tjekke saldoen ved at gå til check out og lægge vare i kurven.
Hvor længe gælder mit gavekort?
Et gavekort købt til brug i butik er gyldigt i 3 år fra købsdato og gavekort købt til webshoppen er gyldig i 2 år.
Hvor stort et beløb kan et gavekort lyde på?
Du kan købe et gavekort på max. 3000 kr.
STØRRELSER
Hvordan ved jeg hvilken størrelse jeg skal brug?
Det kan være svært at vurdere størrelser online, derfor har vi udarbejdet en størrelsesguide, hvor du kan få hjælp. Du kan finde størrelsesguiden her, eller når du kigger på de enkelte varer. Når du måler dig, er det vigtigt, at du måler dig over brystet, på hoften og i taljen. Målebåndet skal sidde tæt uden at stramme.
Vi gør opmærksom på, at størrelsesguiden er vejledende og at størrelserne kan variere alt efter mærket. Du er velkommen til at kontakte os, hvis du er i tvivl.
RABATTER
Kan jeg bruge mit Pluskort på webshoppen?
Du har mulighed for at betale med Pluskort på NANNA-XL.DK.
Kan jeg brug mit betalingskort fra Forbrugsforeningen på webshoppen?
Du har mulighed for at optjene rabat, hvis du bruger forbrugsforeningens betalingskort på NANNA-XL.DK.
NYHEDSBREV OG SMS
Hvad modtager jeg, når jeg siger JA TAK til at modtage jeres nyhedsbreve?
Når du tilmelder dig vores nyhedsbrev, holder vi dig opdateret med de sidste nye modetips. Samtidig vil du modtage inspiration, tips og tricks, gode tilbud, adgang til før-udsalg i vores butikker og webshop, samt invitationer til kundearrangementer og konkurrencer.
Bliver min e-mail adresse givet videre?
Nej, bestemt ikke. Når du tilmelder dig NANNA XL’s nyhedsbrev, opbevarer vi dine oplysninger i overensstemmelse med vores persondatapolitik.
Hvordan afmelder jeg mig nyhedsbrev og SMS?
Du kan altid afmelde dig vores nyhedsbrev ved at følge linket Afmeld nyhedsbrev nederst i nyhedsmailen, i vores footer links eller ved at skrive til kundeservice@nanna-xl.dk.
PERSONDATA
Hvad sker der med de oplysninger I har om mig?
NANNA XL har en klar persondatapolitik, når det gælder behandling af personoplysninger, du videregiver ved køb, tilmelding af nyhedsbrev, kundeklub og min side.
Vi behandler til hver en tid dine data i henhold til persondataloven. Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig, og til udsendelse af markedsføringsmateriale, kampagner og tilbud på fx mail og SMS. Ydermere, bruges disse oplysninger til at lagre din købshistorik, således at du nemt kan tilgå dine købskvitteringer elektronisk.
Når du tilmelder dig vores kundeklub, nyhedsbrev eller opretter en brugerkonto på NANNA XL.DK gemmer vi dine oplysninger, så længe du opretholder medlemsskabet.
Oplysninger om transaktioner gemmes i 5 år som følge af bogføringsloven.
Kundeservice for NANNA-XL.DK gemmes i 3 år eller så længe vi er forpligtet til for at overholde de juridiske krav.
Oplysninger indsamlet om din brug af NANNA-XL.DK slettes senest efter 2 år.
3. parts cookies kan have varierende udløbsfrister. Du kan også selv slette dine cookies, når du ønsker det.
Dine personoplysninger videregives ikke til 3. part uden din tilladelse. Alle samarbejdspartnere behandler dine personoplysninger på NANNA XLs vegne og i overensstemmelse med NANNA XLs instrukser. Vi har indgået en skriftelig databehandleraftale med alle vores leverandører.
Indsamling af dine personoplysninger kan ske i følgende tilfælde:
- Når du besøger NANNA-XL.DK
- Når du køber varer online på NANNA-XL.DK
- Når du tilmelder dig vores nyhedsmails, kundeklub og deltager i konkurrencer (både i butik og NANNA-XL.DK)
- Når du opretter en kundekonto ”Min side” på NANNA-XL.DK
Formålet med indsamlingen af personoplysninger:
- At gennemfører en ordre på NANNA-XL.DK
- At administrere din tilmelding til vores nyhedsbrev og kundeklub
- At deltage i konkurrencer og events
- At administrere din brugerkonto ”Min side”
- At sende markedsføring herunder invitationer til events og til tildeling af rabatkoder
- At bruge statistik, købshistorik og brugeradfærd til at forbedre websitet
- At lave målrette adfærdsbaseret markedsføring
- Øvrige markedsføringstiltag
Vi gør opmærksom på, at vi kun sender dig markedsføringsmateriale, hvis du har givet os dit samtykke.
Kan I fjerne de oplysninger I har om mig?
Du kan til enhver tid kontakte NANNA XL, hvis du ønsker at få dine personoplysninger slettet. NANNA XL vil slette dine oplysninger samt købshistorik, såfremt du ønsker dette.
Du kan rette henvendelse mod:
NANNA XL / Henning Ibsen A/S
Wichmandsgade 8
5000 Odense C
E-mail: kundeservice@nanna-xl.dk
Telefon: 65 93 00 00
COOKIES
Hvad er en cookie?
Når du benytter nanna-xl.dk, accepterer du brugen af cookies. I vores popup på forsiden, kan du vælge at tillade alle cookies eller udvalgte (nødvendige, præferencer, statistik, marketing).
Vi bruger cookies til at tilpasse vores indhold og annoncer, til at vise dig funktioner til sociale medier og til at analysere vores trafik. Vi deler også oplysninger om din brug af vores hjemmeside med vores partnere inden for sociale medier, annonceringspartnere og analysepartnere. Vores partnere kan kombinere disse data med andre oplysninger, du har givet dem, eller som de har indsamlet fra din brug af deres tjenester.
Du kan til enhver tid slette cookies. Eks. i Internet Explorer slettes cookies under menuen "Funktioner" - "Internetindstillinger" - "Generelt" - "Browserdata" - "Slet cookies". Anvender du en anden browser og ønsker at slette cookies, kan du i en søgemaskine søge på "Delete cookies" samt navnet på din browser, og derefter følge vejledningen.
GOOGLE ANALYTICS
Hvad er Google Analytics?
Google Analytics bruges på NANNA-XL.DK. Google Analytics er et statistiksystem, der opsamler informationer, og som følge heraf kan give et statistisk billede af, hvor mange besøgende et website har haft. Hvor de besøgende kommer fra, hvorfra på sitet den besøgende lukker ned, osv. Vi anvender Google Analytics med det formål at optimere websitet og dets funktionalitet.
FORBEHOLD VED FEJL
Kan der ske fejl?
Der kan altid ske fejl. Dette kan både ske på lageret, være en trykfejl, eller at der er angivet en forkert pris på varen. Derfor accepterer vi først dit køb, når vi har godkendt din betaling samt sendt varen til dig. Vi tager derfor forbehold for prisfejl, trykfejl, samt udsolgte varer. Er en vare du har bestilt, udsolgt, vil vi med det samme kontakte dig – og din betaling vil blive annulleret.
Har du modtaget en forkert vare, eller er der anden fejl i forbindelse med dit køb, skal du kontakte kundeservice hurtigst muligt på kundeservice@nannna-xl.dk eller på telefon: 65 93 00 00. Her vil vi hjælpe dig i det videre forløb i forhold til ombytning af den forkerte vare.